Alles wat u weten moet van een klant komt samen in 1 relatiedashboard. Door middel van alerts, ziet u wanneer iemand jarig is, hoeveel geld er open staat, welke kansen er spelen, enz. We voegen zelf de informatie vanuit social media samen, om een compleet beeld te kunnen geven.
Digitaal Kantoor probeert uw huidige klantdata te verrijken met interne en externe bronnen. Denkt u bijvoorbeeld aan het koppelen van uw e-mail, social media, google maps. Ook wordt actief gekeken of de adresgegevens in uw database nog wel corresponderen met wat bij de KvK geregistreert staat.
Wilt u SMS in grote aantallen versturen, of alleen automatisch wanneer u een bepaalde workflow in gang wilt zetten. Ook dit is mogelijk met Digitaal Kantoor.
Integreet uw e-mail in Digitaal Kantoor en elk mailtje die u ontvangt, wordt automatisch gearchiveert bij de goede klant!.
Uw klanten informeren over speciale activiteiten of de maandelijkse stand van zaken, voor ieder soort mailing kunt u in Digitaal Kantoor een nieuwsbrief opstellen. Het is mogelijk om heel precies doelgroepen te selecteren voor specifieke nieuwsbrieven. In de module relatiebeheer van Digitaal Kantoor heeft u ook zicht op uw correspondentie en afspraken met andere contacten en partijen. Relatiebeheer is gekoppeld aan de centrale agenda.
Salestrajecten die gevolgd kunnen worden van begin tot einde. Efficiënt en effectief beheer uw sales, door middel van overzichtelijke facturatie en CMS. Met Digitaal Kantoor kunt u in 1 online database zien wie u sales zijn en alle relevante gegevens worden eraan gekoppeld.
“Het pakket Digitaal Kantoor is voor mij, als kleine zelfstandige een handig hulpmiddel om geheel zelfstandig mijn tijdverantwoording, boekhouding en facturering te verzorgen.”
Arie de Bruin – R=Effect
“Wat ik enorm op prijs stel en waardeer, is de geboden service van Digitaal Kantoor: directe actie na telefonisch contact of na een verzoek per email.”
Mitchel Geerts – Web Design Marketing